luni, 2 ianuarie 2023

Pluton in conjunctie cu Venus si pasiunea

Aria si Planeta (arhiva personala)

Anticipam un moment de pasiune si atractie pentru multa lume cu aceasta anuala conjunctie a lui Venus si Pluton din acest inceput de an. Sa zicem ca pentru mine a fost un moment de pasiune cu mine insami. Si nu va ganditi la lucruri placute. :)) 

Pe masura ce s-a construit momentul am trait 2 episoade, aparent fara legatura unul cu celalalt, cu 2 persoane diferite din viata mea, ca nah, nu am invatat din prima, ca de obicei, niste momente absolut neplacute si frustrante in care m-am simtit invizibila, ignorata, desi "nu meritam'. Da, ghilimele pentru ca dupa o noapte insomniaca in care am ascultat un audiobook si mi-au venit idei pentru un nou material pentru canalul meu yt de astrologie, am avut revelatia suprema: e o umbra a mea, in sensul cel mai Jungian si mai direct al cuvantului. In timp ce ma straduiam sa trag concluzii despre cat de nedrept am fost tratata, cat de victima, cat de buna si echilibrata si perfecta sunt eu in aceste contexte, pe cand eram pregatita sa impachetez mizeria si sa pun o cruce deasupra, am avut brusc o intelegere profunda si am simtit ca eu sunt acele persoane, ca au ceva in comun cu mine, ca vad dincolo de comportamentul lor ca ma afecteaza prin intelegere.

"Toata lumea are o umbra si cu cat este mai putin incorporata in viata constenta a individului, cu atat mai densa si mai neagra este." (Carl Jung)

Umbra este latura nestiuta a personalitatii tale pe care o negi sau de care nu esti constient, sau pe care o respingi ca nedemna sa convietuiasca in imaginea ta si pe care o proiectezi asupra celorlalti. Adica, vezi in altii ce refuzi sa vezi in tine. umbra poate fi de ordin moral, un aspect intunecat al tau pe care nu-l manifesti din nestiinta, din represie, autocontrol, nu se cuvine, nu este politicos, nu este educat, nu e frumos,etc. poate fi ceva ce tu percepi a fi inferior, nedemn: invidie, gelozie, lacomie, egoism, resentimente, furie, razbunare, dispret, etc, etc.. 
Ok, constientizat. si acum ce? Mereu nu stiu ce urmeaza dupa acea constientizare si mi se pare ca am invatat. Asta pana la urmatorul examen, cand pic din nou. Poate chiar la acelasi "profesor". 
Problema umbrei este ca te impiedica sa fii autentic si atenueaza si calitatile tale pozitive.  Nu mai vezi bine, nu mai creezi, iti chelui energia in judecati inutile si autocompatimire.

Ei bine, nu exista o metoda instant de deblocare si anihilare a umbrei. Trebuie avut rabdare in multe cazuri si sa convietuiesti cu umbra, sa fii responsabil, sa constientizezi partile tale negative, sa te iubesti, sa meditezi, sa te comporti onest si sa accepti ca si ceilalti sunt la fel de imperfecti ca tine, cu umbrele lor, la randul lor. Aceste umbre sunt umane, fac parte din umanitatea noastra si nu se pot anihila, ci doar integra. Este un proces despre care am sUmbra banuiala ca dureaza toata viata. Cu cat constientizezi mai multe fatete ale umbrei tale cu atat mai aproape de autorealizare si creativitate esti. Acest lucru iti va imbunatati si relatiile si sanatatea. Si somnul. 

Pluton in astrologie este zeul Lumii de dincolo, asociat cu intunericul, necunoscutul si teama, judecata, reprezinta Umbra ta, latura ascunsa, nevazuta, cu care te confrunti la un moment dat in viata sau mai des decat doar un moment, in functie de cat de puternic in horoscop ai Pluton. Venus reprezinta relatiile, schimbul emotional si femeile din viata ta. Acest aspect este de maxima intensitate, cand aceste 2 planete se intalnesc, cum s-a intamplat in acest inceput de an este nevoie de multa onestitate, deoarece exista tendinta de a-i controla, manipula si a-ti impune puterea asupra celorlalti. Acest tranzit are o putere transformativa asupra modului in care relationezi cu ceilalti. Sigur ca nu se intampla frumos si lin, pentru ca Pluton este violent, intunecat si abrupt, este nevoie de autoconfruntare si examinare a temerilor tale cele mai intime. Venus are nevoie de schimb si armonie, ea ofera si primeste, are nevoie de acest schimb. Venus este asadar atrasa intr-o drama si se simte intr-un infern emotional in care simte ca nu vrea sa participe si care transforma relatiile si sentimentele si le adanceste. Aceasta conjunctie poate transforma iremediabil relatiile si la nivel personal te poate face mai sincer cu tine insuti si cu nevoile tale afective. 
Sa mai spun ca in astrologia vedica, Pluton este asociat cu zeul Yama, zeul mortii si al jutitiei, iar anul a inceput cu Luna tranzitand in nakshatra Bharani, care e guvernata de Venus 🤩 care-l are ca si zeu pe justitiarul Yama, al lumii de dincolo. Unul din sensurile cuvantului Yama este Gemeni, deci inteleg de ce au fost 2 evenimente similare. 
 Pentru voi cat de intens este inceputul de an?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Casa Norocului in Astrologie. Despre Noroc si Oportunitati.

Ce-i al tau e pus deoparte? Nu chiar. Trebuie sa cauti si sa actionezi.  Astrologia, in special cea indiana, vedica, ne spune ca a al nouale...